top of page

נשמות בשליחות חשאית



רבים מאיתנו נמצאים עכשיו על הפלנטה כי הם נקראו לעזור בתקופה המאוד קריטית הזאת על כדור הארץ.

האנושות איבדה את הכיוון במאות השנים האחרונות. בני האדם הפכו להיות מתוכנתים ומנותקים מהרצון האותנטי שלהם. השלטון ומוסדות הדת ברחבי העולם המערבי השתלטו על התודעה ועל חופש הבחירה ותכנתו עבור בני האדם את המחשבה. כולנו מחזיקים בתוך השדה האנרגטי שלנו ובזכרון התאי תיכנותים שונים מתקופות שונות בהיסטוריה, אשר חיווטו אותנו להתנהגויות שהוכתבו מראש וקידמו אג'נדה מאוד מסויימת.


במקור שלו, כדור הארץ הוא פלנטה שיש בה הרבה מאוד חופש יצירה. בני האדם יכולים ליצור כל דבר שהם רק ירצו, כוח בריאת המציאות הוא חזק מאוד. כדור הארץ הוא הפלנטה הכי דחוסה מבחינה אנרגטית, מה שאומר שיש פה הרבה מאוד ביטוי של חומר. הנטייה הטבעית שלנו לשרוד בכל מחיר, יחד עם הביטוי בחומר וחופש הבריאה הביאו לכך שהמנהיגים בקרב בני האנוש, הסתחררו מכוח השררה ותאוות החומר ומתוך הבלבול הפכו להיות שליחים של שליטה וכוחניות.


הפרדיגמה הזאת חזרה על עצמה במאות השנים האחרונות וייצרה דינמיקה של שליטה בכוח הרצון של ההמונים וחיבור לתודעת חוסר, תודעת שיעבוד והישרדות. שכחנו כאינדיבידואלים, שיש לנו רצון אותנטי ושיש לנו כוח לברוא מציאות שופעת ומופלאה.


בעשורים האחרונים אנחנו מקבלים הרבה מאוד עזרה ממקורות האור הגבוהים ומההדרכות הרוחניות, לשוב ולהיזכר ביכולות הטבעיות ובמהות האמיתית שלנו. עלינו להשתחרר מכוח השליטה והתיכנות ולהמציא את עצמנו מחדש בהתאם לרצון הלב. כחלק מהתכנית הגבוהה הזאת נשלחו לכאן נשמות אשר עבורן הזכרון הזה יותר נגיש והן יוכלו לפזר את הידע ואת התדר הזה בקרב האנושות.


אותן נשמות שמסתובבות על הפלנטה עכשיו עם אותה שליחות – מרגישות מבולבלות הרבה פעמים, קרועות בין תודעת התיכנות לבין תודעת החופש. אחד המאפיינים של אותם אנשים הוא שהם אינדיבידואליסטים שקוראים תיגר על המוסכמות הקיימות, הם אנשים אשר הולכים אחרי הלב שלהם, אנשים שמתעניינים בתכנים של רוחניות והתפתחות אישית, אנשים עם סקרנות טבעית לדעת וללמוד עוד וכשהם לא עושים זאת הם משלמים על כך במחיר של חרדות/דכדוך/בעיות בריאותיות.

הנשמות האלו תפקידן להעיר את האנושות. הן נושאות תדר של חופש ואותנטיות ומפזרות את האנרגיה הזאת בכל מקום אליו הן פונות גם אם הן לא עוסקות בכך באופן ישיר.


לא קל להיות שגריר של אותנטיות בחברה אנושית מתוכנתת. לכן אותן נשמות שגרירות יחושו בדידות הרבה פעמים בחייהן ותחושה של חוסר שייכות וכמיהה למקום אחר אליו הן באמת שייכות.

הנחמה האמיתית עבור אותן נשמות היא ההיזכרות וחווית החיבור אל המימדים הגבוהים. ברגעי החיבור הזה ישנה תחושה של חזרה הביתה. תהליך ההיזכרות הזה מזכיר לנו שאנחנו נשמות בעלות חופש בחירה, חיבור אותנטי ליצירה וחלומות אישיים. הרצון הגלובלי הוא לאו דווקא הרצון האינדיבידואלי שלנו, המסגרות החברתיות הן לאו דווקא המסגרות שמתאימות לנו, אורח החיים המקובל הוא לאו דווקא אורח החיים שעונה על צרכינו.

החיבור הרוחני מזכיר לנו שיש לנו יכולות מופלאות לברוא מציאות עבור עצמנו ושאם ניזכר איך לעשות זאת נוכל לשמש דוגמה לאחרים וביחד לברוא עולם יפה יותר, שבו יותר ויותר אנשים חיים בהתאם לצו הלב שלהם, מתוך שפע ושיתוף, מתוך אהבה עצמית וחמלה לאחר. זה השינוי שכדור הארץ כרגע מבקש ולשם כך אנחנו הגענו לכאן.


ישנן נשמות כאלו אשר עוסקות בתחום הזה ביומיום כדי לשהות בתדר הזה כמה שיותר ועל הדרך גם להעיר נשמות אחרות.

ישנן נשמות אשר לא עוסקות בחיבור הרוחני באופן מקצועי אבל במסגרת ההתנסויות והתרגולים הרוחניים שלהן הן מקבלות נחמה ללב, תוך כדי ההשתלבות בחברה המתוכנתת.

וישנן גם נשמות אשר הגיעו לכדור הארץ והדיסוננס בין הרגישות הפנימית הגבוהה שלהן והניתוק החיצוני של הסביבה הובילו אותן לבלבול עמוק וקושי להשתלב בחיים הארציים לצד קושי להתחבר ליכולות הרוחניות שלהן. האנשים האלה לעיתים יוצאים "קרחים מכאן ומכאן" ולא מצליחים להתחבר רוחנית או ארצית.


את השליחות שלי בהפצת הידע וטכניקת החיבור הרוחני אני מפיצה עבור כל אותן נשמות שמסתובבות בעולם. לאלו שמאוד אבודים הידע הזה לאו דווקא יתרום, לפעמים הוא רק יבלבל אותם, למרות שהם זקוקים לכך יותר מכולם. אבל אלו שחוו התעוררות ברמה כזו או אחרת הם אלו שמגיעים ללמוד ועבורם אני נמצאת פה כדי לכוון ולהדריך בקורסים, בסדנאות ובייעוצים האישיים.


כששואלים אותי איך קורס תקשור יכול לתרום בחיים – התשובה היא כל כך מורכבת ואני לא תמיד מצליחה לבטא אותה במונחים ארציים אבל מה שכתבתי לכם כאן היום, זוהי התשובה הכי אמיתית שאני יכולה לספק.


מי שמרגיש שזה הזמן שלו להעיר את היכולות הרדומות ולהעצים את תהליך ההיזכרות מוזמן להצטרף לקבוצות הלימוד הקרובות שנפתחות:


קורס בוקר ב-15.5.2023 (אליו נותרו מקומות אחרונים)

וקורס ערב ב-6.6.2023 (ההרשמה המוקדמת במחיר המוזל נמצאת כרגע בעיצומה)


מוזמנים להכנס לקישור ולהתעדכן בפרטים:


1,349 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page